آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

ایمیل اشتباه ...

مردی برای گذراندن تعطیلات به جزیره کیش رفت . همسرش در یک سافرت کاری  

 

بود و قرار بود فردای آن روز در جزیره کیش به او بپیوندد . مرد وقتی به هتل رسید 

 

تصمیم گرفت برای همسرش یک ایمیل کوتاه بفرستد و خبر رسیدنش را به او اطلاع 

 

دهد .   

   

کامپیوترش را راه انداخت و پس از وصل شدن به اینترنت نامه ای به همسرش  

 

از طریق ایمیل فرستاد . 

 

متاسفانه در هنگام تایپ کردن نشانی یک حرف را اشتباه وارد کرد و نامه به جای  

 

این که به همسرش برسد به نشانی ایمیل خانم نسبتا سالخورده ای که روز  

 

قبل همسرش را از دست داده بود رسید . 

 

هنگامی که این خانم ایمیل هایش را نگاه می کرد چشمش به این ایمیل افتاد  

 

اندکی خیره ماند سپس جیغ کشید و به زمین افتاد . افراد خانواده اش با شنیدن  

 

صدای جیغ او به سرعت به اتاقش رفتند و دیدند او بی حال روی زمین افتاده است .  

 

آن ها به صفحه نمایشگر کامپیوترنگاه کردند و این متن را روی آن دیدند : 

 

همسر عزیزم من همین الآن رسیدم و جا گرفتم . همه چیزا برای آمدن فردای تو 

 

آماده است . 

 

 

     

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یک نفر چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 20:16 http://myword.blogsky.com

باسلام

مرسی به من سر زدید. بله سرگذشت ها شبیه به هم نیست و هست.

کاش یکی از این ای میل ها هم برای من برسه . مطالب قشنگی تووبلاگت داری .

بازم منتظر نظرت هستم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 21:29

آقا مسعود همین الان رفتم پروفایلتونو دیدم...یه خورده از سنت جلوتری...ولی عینکتون زشته...البته نظر من...موفق باشی

سلام دوست عزیز
ممنون از نظرت . عکسم رو تونستم عوض کنم ولی سنم رو نتونستم .
خوشحال می شم شما رو بشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد