آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

مردی که خانه خود را به آتش کشید !!!

مردی که به علت کوتاهی همسرش از پختن ناهار خانه اش را به آتیش  

 

کشیده بود در دادگاهی در استرالیا به چهار سال حبس محکوم شد . 

 

به گزارش خبر گزاری فرانسه در واقعه ای که در ماه مه پارسال روی داد این 

 

مرد پنجاه و چهار ساله پس از آنکه فهمید همسرش ناهار درست نکرده  

 

است به شدت عصبانی شده و با ریختن بنزین برروی پلکان خانه را آتش زد . 

 

در این آتش سوزی همسر و دو دختر شانزده و بیست ویک ساله خانواده  

 

هنگام فرار از میان شعله های آتش دچار سوختگی شدند . 

  

 

براساس این گزارش قاضی دادگاه شهر سیدنی اقدام این مرد را اقدامی  

 

جنایی و احمقانه و مخرب و خطرناک و نابخشودنی توصیف کرده و وی را  

 

به تحمل چهار سال حبس در زندان محکوم کرد .  

 

وااااااااااااااااا ... چه مردایی پیدا می شنا خدا بدور !!!!!!!!!!!!!!! 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
لو دیریا سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 16:54 http://lodirya.blogsky.com

عجب
خب می رفت غذا درست می کرد یا اگه خانمش تنبل تشریف داشت طلاق می گرفت اینکه دیگه بی جنبه بازی نداره

بی جنبه بازی که کمه براش
جنون گرفته بوده مرد گنده

مهدی سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 17:58 http://2meh.blogsky.com

نظرم +
من لینکت کردم مسعود جان
البته بهتر بود بیشتر همدیگه رو میشناختیم که حالا میشناسیم
داداش مسعود عزیز منو به نام : * مه * لینک کن
تشکر

مهدی جون خیلی ممنون
رو چشمم منم شما رو لینک می کنم . البته با افتخار

آسیه سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 17:59

مردا کلا برده ی شکم هستند.این سخن گوهربار از یکی از دوستان گرامی می باشد که چند سالی مزدوج شده...همیشه می گه مردا شکمشون سیر باشه...دهنشون بسته است ...بیا اینم نمونه ی عملیش...شاهد از غیب رسید...
آقا مسعود ممنونم که به فکرم هستی و به من سر میزنی...

واقعا منو شرمنده کردید من این همه شما رو اذیت کردم ولی شما از من تشکر می کنید ممنون از این که اومدید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد