آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

تیم ملی جودو

سلام دوستان عزیز  

 

خبری که می نویسم خیلی خاک خورده ( یعنی برای چهار روز پیشه ) . 

 

متاسفانه بدلیل یه مسافرت پیش بینی نشده ۴ روز نتوتستم comment 

 

بذارم . 

 

هدف از نوشتن این خبر اصلا خبررسانی نیست بلکه می خوام یه تحلیلی 

 

بکنم که شاید براتون جالب باشه . 

 

چهار روز پیش یه خبری تو محافل پیچید که خیلی ها رو تو فکر فروبرد  

 

خیلی ها هم کلی خندیدند . اون خبر این بود : 

 

سه تا از نوجوانان جودوکار که با توپولوف سقوط کرده بودند شناسنامه هایی  

 

را در دست داشتند که با مشخصاتشون مقایرت داشته و می خواستند یه  

 

جورایی سن وسالشون رو برای شرکت در مسابقات ازبکستان میزون کنند . 

 

( یعنی به زبون ساده فدراسیون جودو که زیر نظر تربیت بدنیه و اونم زیر نظر 

 

دولت کار می کنه می خواسته تقلب کنه ) . 

 

من اولش که خبر رو شنیدم گفتم که باز این سایتای خبری شایعه درست کردن  

 

و فرداش تکذیب می کنن ولی وقتی این خبر رو رسما از رادیو جمهوری اسلامی 

 

پخش شد کاملا مطمئن شدم که یه خبرایی شده . 

 

دوستان عزیز من یکی از اونایی هستم که امسال کنکور دادم اگر در جریان باشید 

 

یکی از قوانین کنکور اینه که اگر کسی تقلب کنه دو سال حبس و جریمه نقدی  

 

می شه . 

 

حالا سرپرست تیم ملی ( که تو اخبار گفت این خبرا دروغ و کذبه ) نه تنها ایرانی ها 

 

را بلکه جامعه بین الملل رو بازی داده . ( یادتون باشه که تقلب فقط برای درس و  

 

مدرسه نیست بلکه مصارف جالب دیگه ای هم داره ) . 

 

آیا حقش نبود اون آقایونی که برای تقلب در کنکور اون قانون را وضع کردن این آقای 

 

سرپرست رو حداقل از کار برکنار کنن ؟ 

 

پاسخ این سؤال از طرف آقایون قطعا نه است . چون این آقای سرپرست که از خودش 

   

نیومده شناسنامه جعل کنه و اون جودو کارا رو با شناسنامه جعلی بفرسته . 

 

حتما کسانی پشت این قضیه بودند . 

 

ببخشید که انقدر جنایی شد . 

 

من کلا از سیاست متنفرم وگرنه حرفهای زیادی برای گفتن بود .    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد