آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

کمی عشق بازی ...

گردنم منتظر حلقه دستان تو بود 

 

بر سر چشمه خواب 

 

لیک دیدم به دو چشم نگران 

 

دستهای تو گذشت ، 

 

همچو آبی که روان بود به سوی دگران ! 

 

 

اسماعیل شاهرودی 

 

      

******************************* 

 

لحظه دیدار نزدیک است 

 

باز من دیوانه ام ، مستم 

 

باز می لرزد دلم دستم 

 

باز گویی در هوای دیگری هستم 

  

 

های نخراشی به غفلت گونه ام را ، تیغ !

 

های نپریشی زلفکم را ، دست !

 

آبرویم را نریزی دل !

 

لحظه دیدار نزدیک است . 

 

 

مهدی اخوان ثالث 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:11 http://lodirya.blogsky.com

باز می لرزد دلم دستم
باز گویی در هوای دیگری هستم
.
.
زیبا بود نخوانده بودم ، بروزم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد