آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

آسمان شب

آسمان تنها تفرجگاه مردم کویرنشین است .

متن های ادبی

روح ها آتش هایی هستند که خاکسترشان جسم است .

 

جبران خلیل جبران 

                                 ***********     

اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی لذت  

 

دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد .  

 

ویلیام شکسپیر    

                                  ***********  

 

  

زن کودکی است که با تبسم خندان و با کمترین بی مهری  

 

گریان می شود .                  *********** 

 

هرود

 باید دنبال شادی ها گشت ولی غم ها خودشان ما را پیدا  

 

می کنند . 

فردریش نیچه                      *********** 

   

خوشبختی توپی است که وقتی می غلتد به دنبالش می رویم 

 

 و وقتی توقف می کند به آن لگد می زنیم .

شاتو بریان

نظرات 5 + ارسال نظر
محدثه جمعه 12 تیر 1388 ساعت 17:53 http://rayeheyedoost.blogsky.com

خیلی قشنگ بود!!:)
در مورد پست قبلیت هم فکر نمی کنم که کسی تو اتفاق افتادن قیامت شک داشته باشه ولی یه مقداری دلیل علمی آوردن برای این مسئله غیر واقعی به نظر می رسه.یعنی شاید قابل قبول نباشه . مثل همون مهره ی کمر ...
یا شاید هم برای عقل ما درکش مشکل باشه !

وبلاگ قشنگی داری !
با تبادل لینک هم موافقم !؛)

خیلی ممنون از لطف شما .
راجع به مطلب قبلی باید بگم راستش منم شک کردم و در پایان مطلب نوشتم که من فقط یه نقل کننده هستم . ولی توجه کنید که نقل کننده این موضوع انسان بزرگی به اسم مرحوم کافی است که من این موضوع رو از صحبت های خود ایشان شنیدم .

علی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 11:13 http://lov.blogsky.com

سلام ممنون که به من سر زدی
شما هم وب خوبی داری
تبادیل لینک انجام شد.
عاشق ترین عاشق

سحر شنبه 13 تیر 1388 ساعت 14:43 http://ghalbeshekasteh.blogsky.com

سلام .وب جالبی داری من شمارالینک کردم شماهم من را لینک کنید

ویسنا یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 00:19 http://indra.blogsky.com

سلام
جملات زیبایی بودن مرسی

ندا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 18:11

سلام واقعا وبلاگ افتضاحی دارید میتونیم با هم یه وبلاگ گروهی داشته باشیم؟

سلام دوست عزیز
این که من وب افتضاحی دارم درست .
ولی این که شما می خواهید با کسی که وبی به این افتضاحی نوشته همکاری کنید خیلی خنده داره .
به نظر من شما اونقدر از دیگران بی محلی دیدید که حاضر شدید با کسی که وبی به این افتضاحی نوشته همکاری کنید .
لطفا با خودتون نگید که می خواستید کمک من کنید چون تو این زمونه گل و بلبل هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره . مخصوصا این که شما یه دختری ...
اگه می خواستم جواب شما رو کامل بدم کل وقتم رو می گرفتید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد